si cantek dan si kacak

heartbeat

11.8.10

bila rasa emosi mendatang

semalam saya emosi.sungguh.sehingga kan saya berbuat dosa pada yang tidak berdosa.haha.maaf ya.sungguh saya tidak sedar saya berbuat dosa pada ketika itu.tapi saya dah tebus balik petang tadi.

dan saya berjaya jadi seorang yang penyabar hari ini.ya,tahniah tahniah.clap ur hand.CLAP CLAP.amboi terlebih pulak dia.biasa tau.


see,kepada motor inilah saya buat dosa.saya pon tak perasan yang saya sudah melukakan perasaan motor ini.
mesti dia cakap,"aku dahla baru lagi,kau dah patahkan plat no aku."hehe.tuan punya dah siap bagi warning belikan yang baru.tapi saya dah belikan dah petang tadi.dan nampak cantik.lagi cantik dari yang sebelum nya.hehe.sorry ya puan suraya?haha

pic credit to :  my fon n suraya fb.

notakakisayayangcomel : siap upload kat fesbuk cakap saya vandalisme.tak tak.saya budak baik.kaki saya je yang vandalisme.degil tahu kaki saya nie.babab dia.haip2~

No comments: