si cantek dan si kacak

heartbeat

13.8.10

rindu

alhamdulillah,semalam dapat pergi solat tarawikh kat masjid.bersama housemate tersayang yang sanggup membonceng saya yang berat sedikit dari beliau.ahaks~merci nad!.

btw,masuk saja masjid tok jembal.bangunan sangat besar.best,sejuk.cukup selesa lah nak solat,memang masuk je mulut ternganga tapi tak lah sampai keluar airliur semua haish sangat tak sopan betul.ha promote lagi tu.tapi saya cakap betul.saya tak tipu macam ahlong.

tapi bukan kebesaran masjid tersebut yang saya nak cerita,orang yang bersolat kat dalam tu.serius,saya tengok,hanya separuh yang datang,sayang sungguh.kemudian,yang datang kebanyakkan nya yang sudah sebaya ibu saya,yang sebaya saya?susah untuk dilihat.harus kah begitu?

melihat si tua yang datang,terus kerinduan terhadap ibu dirumah.walaupun saya kerap menelefon beliau.maksud saya kerap sebanyak 3 kali sehari atau lebih.melampau?biarlah,sebab ibu tahu kenapa saya telefon sebanyak itu.si dia pun saya tak telefon sekerap itu.saya rindu airtangan ibu,saya rindu beliau.saya nak solat terawikh bersama beliau.saya nak pulang cepat.haish,kalaulah tiada ujian lp,saya mesti pulang 30/8 ni.haish.mahu letakkan salah pada lp boleh?

notakakisayayangcomel : hari ni tak dapat pergi ke masjid.setelah perut mengidam nak buat tarian twist tadi.=.='

No comments: