si cantek dan si kacak

heartbeat

5.2.11

sebulan dah berlalu

dapat semula brukben slpas sebulan bagi akk pegang. last-last tempat dia takde celcom 3g. hampeh~
sebulan jugak melalui liku hidup seorang pelajar semula..
dalam sebulan ni jugak banyak benda yang saya dah buat,especially dekat uni.

1. saya berjaya jalan-jalan dalam hujan di kala semua orang lari time LARIAN HIJRAH.
  
~first time saya rasa orang buat merentas desa time hujan lebat.tak pernah dibuat tapi uni saya berjaya buat.seawal jam 7 pagi dah pergi beratur konon nak dapat t-shirt free tapi hampeh, semua orang ada niat yang sama tapi ramai yang lari pergi balik bilik dan berdengkur. kami aerobik pon dalam hujan. tapi yang menariknya, tak jumpa yang demam esoknya pergi kuliah. tapi saya and azie berjalan saja sebab masing-masing demam tapi konon nak tunjuk tough pergi jugak.ends up atas katil malam tu selubung ngan toto.

bukti saya pergi berlari.hoho~

  cek yat and cek azie yang kepenatan dan kehampaan~

2. saya berjaya derma darah.

~ fuhh. ingat senang ke nak kumpul kekuatan derma darah? tapi, pergi jugak..best2...dan sekarang badan tengah nak cari darah balik dengan suruh saya asek makan je..isk isk..gemok~

kesan nurse tu curik darah saya~

video saya derma darah ada pada k. ayie..insyaAllah, bakal di upload.. 


3. dapat duit pergi makan besar..

~biaselah, duit banyak kat tangan, temptation nak makan banyak tu tinggi. so, saya, ainee, kak ayie, dengan yat pergi berjalan-jalan habiskan duit and makan dekat restoran sushi ni. sekali lagi, bersiar-siar ketika hujan. sebab terengganu dalam mood berhujanan.

 tak reti guna chosptik tapi berlagak nak guna jugak~

k.ayie tapi time ni makan dekat RFC~

ainee yang kena tarik makan kat kedai sushi.


  my main menu for that day~ bento set.yummy



  tambahan~ atas sushi jellyfish and bawah unagi < eel > sushi


padahnya~mengikut nafsu makan.< 4 orang punya bil >


segala jenis maki disental~

tak cukup dengan sushi, makan faveret kek~ < kek keju beri biru > semestinya dari resipi rahsia.

banyak lagi benda yang say buat sepanjang bulan nie. tapi paling tak dapat lupa, pergi library ngan su, ainee and k.ayie, after pukul 11 malam ends up kat mcd makan2. pergi naik motor dengan bawak buku tebal2 and balik umt dengan muka innocent konon baru balik dari rumah member buat assignment.haha. 

saya ada jugak pergi karnival jom masuk u sebab ikut budak-budak buat persembahan. meyibuk sahaja padahal bukan ahli kelab pon. tehee~ kerja kami pergi kutip beg-beg setiap uni yang daang tapi malangnya banyak yang abis dah.sob sob..

 empat model karnival.heeee~ photographer = abg man.

banyak lagi gambar dari sesi jom masuk u..upload next entri lah..

notakakisayayangcomel : terasa diri tuh macam hot gila buat entry macam ni.hahaha~

No comments: