si cantek dan si kacak

heartbeat

28.7.11

bola punya pasal.

assalam dan selamat malam

bola punya pasal,
gua online depan tv,
gua makan awal-awal
gua pakai baju kuning hitam.
gua berebut kipas dan seat dengan encik abah,

bola punya pasal,
abang gua kena ajar gua apa tuh offside, apa tuh freekick
abang gua kena terang satu satu dengan sabar kat adik dia yang super duper "hebat" bab bola
abang dengan encik abah kena sabar gua menjerit bila nak gol sebab terkeluar suara "tersepit" gua

bola punya pasal,
puan mak terus bangun tidur,
puan mak jadi komentar tak berbayar

bola punya pasal,
encik abah konker depan tv,
encik abah pusing kipas kat dia,
encik abah jadi serius

semua bola punya pasal.HAHA.

padahal ALASAN je.KAHKAH

pssst, mak gua cakap, malaysia kalah sebab aritu main masa maghrib, yang ni main malam khamis. mak gua lah cakap. gua sebagai anak angguk jela, kang tak dapat makan sedap.


gua ngaku gua failed pasal bola, pemain pon gua panggil ikot nama jersi dorang je, so jangan marah gua excited sikit malam ni, sokong woo, bukan senang Malaysia nak masuk lawan untuk piala dunia.kan kan? gua terimakasih kat abang gua yang sanggup jawab soalan-soalan gua padahal tak masuk akal.

gua tak update pasal bola sebab gua tak pandai pasal bola, tengok pon sekadar gua tahu. nanti kalau gua update pasal bola, kata gua berlagak tak tahu pasal bola nak update gak.=.='

till then, assalam


pstttttt, no 12 malaysia sapa nama, gua suka.

2 comments:

forever love said...

haha.. layan bola la best.. hihi

syazrinakuya said...

haha, biasalah.org baru belajarm first time tgk bola full masa piala suzuki