si cantek dan si kacak

heartbeat

3.7.11

day 2nd : your favourite movie

actually tak de mood sangat nak update entry sebab ada masalah jiwa kacau. tapi nak teruskan jugak challenge ni. challenge baii, harus diteruskan, tak rock lah tak bole nak abeskan challenge camni.

favourite movie eh? jap, nak tengok list jap.okayy. rasanya lah kan, muvi yang paling gua sukalah sampai gua tengok banyak kali adalah..... *ceh kena guna gua, sebab cerita ni gila dahsyat,

BANLIEUE 13


bukan tengok sebab gua boleh speking french tapi betul gua boleh sepeking french. tapi cerita dia. memang gua tak kelip-kelip mata lah #oktipu. tapi memang action ah. nak nak aktor dia ensem baii..David Belle ngan
Cyril Raffaelli.. botak pon botak gua tetap minat.

actually cerita  B13 ni dah lama, 2004 lagi. tapi gua tengok cerita ni 2010. haha. lembab 6 tahun. biasa la der, 2004 gua still hingusan lagik. tak kenal lappy tak kenal download-download ni. malas lah gua nak cerita panjang,. lu orang tengok kat sini lah kalau nak tahu pa benda B13 ni.


notakakisayayangcomel : heart is meant to be broken. T___T

No comments: