si cantek dan si kacak

heartbeat

30.7.11

eh ada ke?

assalam, dan selamat petang.

persoalan 1 :

bila berkenalan, situasi yang selalu berlaku

>>nama sapa ?
>>**** ********quiah
>>eh ade ke quiah tuh,ingat main main je
>>=.='

persoalan 2 :

mengambil sedikit perbualan dengan seorang "teman"

>> sapa?
>>sayalah
>>sapa saya?
>>**** ********quiah
>>eh, ada ke kuya tuh?ingat sesaje letak
>>pfttttttt

persoalan 3 :

ada juga yang macam ni,

>> apsal letak nama kuya, kau minat cerita kartun tu eh, alaa yang ada nama kuya marino tuh
>> nama aku
>>eh, ada ke? aku ingat just **** ********
>>kau dah kenal aku berapa lama ni?pfttttt

malas nak cakap, malas nak gitahu, rasa nak pergi mana mana kena tampal nametag besar besar nama kuya.

dengan ini nak umumkan nama betul gua, pasni sapa tanya gua dapat mana nama kuya tuh, gua sekeh kepala.
bajet retis + mael lambung





SITI SYAZRINAQUIAH BT MOHD TOHID

kuya tuh gua ambil dari word quiah, sebab susah sangat orang nak sebut. q pon amek dari perkataan tuh.

till then assalam.

notakakisayayangcomel : berapa kali dah mention nama betul kat sini =.='


9 comments:

aimie amalina said...

haiyooo
cian die
x pe..
unik kot
hehehe
suke ah name tuu
name kawan kite siti nur hidayah naqiah..
nak dekat2 dah =)

syazrinakuya said...

hehe, naqiah mmg ramai guna,,

so far syazrinaquiah tu takde lg la..

Saudagar rokok said...

oit...............oit..............

syazrinakuya said...

wooot wooot ehem ehem

kimiez said...

something yg unik & menarik selalu dipertikaikan..btw, dare to be different

kim heeruul said...

sedap gak name betul hang..^^

syazrinakuya said...

kimieZ : heeee, unik eh nama?

kim ; haha, terimakasih

TK said...

nama unik cam ni bagus gak... sebab pada TK, senang nak ingat...

syazrinakuya said...

TK ; sila ingat yeee