si cantek dan si kacak

heartbeat

19.7.11

lain

aku pernah cakap, aku lain.
aku tak macam orang lain.
aku ada banyak jerangkung dalam closet aku.
aku tak pandai nak berkawan.
aku tak pandai nak jadi macam perempuan lain.
aku berbeza.
aku harap kau paham.

4 comments:

myra yusreena said...

tape saye paham.saye pown macam tu jugak.hehe :P

Nurul Ainee said...

thats ur charm~ ;))
ada apa dengan kata-kata mereka.kang3.haha

haikalblank said...

hemm....kelainan itu kadang2 keunikan. tapi busuk bila disalah tafsir.

apa tindakan kau? ia yang menentukannya.

syazrinakuya said...

myra : tehee, thanx paham

ainee : charm?haha, pandai lah kau. kau tuh lagi byk charm dari aku.

haikal : ayat kau kalau tak klasik tak sah kan.insyaAllah. aku buat elok2..