si cantek dan si kacak

heartbeat

17.8.11

random

assalam.

errr, first of all, aku nak tulis sini yang aku mungkir janji. yelah, kata tak nak update blog sebab nak siapkan assignment lah, reportlah.tapi ntah, aku rasa macam banyak benda happen and aku tak tahu nak cerita kat siapa. kat blog ni jela tempat aku merapu, mengadu, mengkutuk, mempuji bagai. yelah, ni jela boipren aku sekarang. nak cerita kat kawan-kawan, aku ni kan pemalu..ye dakk? sape yang pernah jumpa aku tahu lah aku ni pemalu.kahkah.

tengok, aku ni kan. selalu FAILED kalau suruh buat entry pendek. ntah apa aku merapu pon tak tahu. patut la aku tak ramai follower. kan. even blog ni dah nak masuk dua tahun bulan sembilan ni * aku newbie lagi ni. follower baru sepuluh dua. yelah, aku ni tak pandai menulis. bergossip jauh sekali. kan aku cakap aku pemalu..*xde kena mengena.aku rasa macam entry sentap je aku tulis ni,haha

ada orang tanya, kenapa aku tak tulis benda hot yang happen sejak dua menjak ni. confirm ramai follower kau. aku bukan taknak tulis,masalahnya aku sekarang macam katak bawah besen tahu, aku masa cuti ni duduk rumah je. serius aku cakap. aku tak tahu yang ada player bola terkenal putus tunang, aku tak tahu pelawak yang dulu bercinta dengan artis yang dah pakai tudung sekarang bakal kahwin dengan bekas pramugari, dan macam macam lagi lah. errrrr, okbai.

sebab aku takut apa aku tulis aku aibkan orang dan buat tambah dosa aku. kalau tiba tiba apa yang aku cerita itu satu fitnah, makin berat bahu sebelah kiri aku. kan kan? aku lebih suka tulis apa yang aku dah lalui, takpon orang sekeliling aku alami, which mean apa aku tahu benda itu betul. dan, kalau aku dah tulis pasal orang orang glemer kan, mesti konfirm aku nak selit gambar gambar. tambah dosa lagi. errrrr, tahu ada je entry aku letak yang boleh tambah dosa, tapi tak banyak lah kan. kira kalau boleh aku nak minimise kan.er, paham kan apa aku nak cakap?


k la, aku rasa aku cam makin merapu, so aku nak stop. lagipun aku rasa ni entry luahan hati aku je.tak berkaitan dengan mana mana individu, organisasi ataupun negara. peace no war. * jangan saman aku, aku budak budak lagi

till then, assalam. =)





No comments: