si cantek dan si kacak

heartbeat

1.11.11

homesick

salam.
lama dah tak update blog.yela, tengok blog pon aku dah tak bernafsu.
susah rupanya jadi pelajar tahun akhir ni.
ingat bila dah makin berkurang subjek dalam satu semester tuh, boleh goyang kaki pergi makan eskem mekdi sambil karaoke.*walhal selalu je buat dengan akak-akak kesayangan.
malangnya tak dapek, final year ni lah masanya nak tergedek-gedek pergu jumpa SV pasal PITA, jumpa lecturer pasal program.*yang ni tak buat lagi, nak terhegeh-hegeh duduk library cari buku sebab ada subjek baru. =.='

sebab tuh jugak blog aku terabai, takda menda nak update. yela, blog ni bukan lah hebat sangat. malah tak hebat langsung. macam hidup segan mati tak mahu layaknya. tapi, hobi stalk blog blog orang lain memang aku buat.yela, streamix free bhaii, sapa taknak. kalau si akak suraya kerja download cerita baru, aku dok jadi silent reader tegar pada beberapa blog.

dah, dah. nak masuk isi, pendahuluan asyik fail. sebab tuh subjek penulisan bi aku dapat c+.ye adik adik, even orang cakap aku ni anak mat salleh celup, ternyata itu tak membantu aku T_T. sekarang dah jadi anak mat peranchis celup.sebab tu je subjek aku dapat A.haha.

suddenly, malam ni aku rasa rindu sangat dengan mummy and daddy. tak tahu kenapa, padahal. hari hari aku kol 5 6 kali . sampai akak akak abang abang aku kat rumah tuh naik muak aku asyik call mummy. padahal jeles mak sayang aku lebih.haha. takdelah, dorang cakap. ni baru belajar dalam Malaysia, kalau oversea. gila haru. xpe, kalau aku belajar kat oversea, aku ajar mummy daddy skyping okeyh. itupun KALAU.

muka aku baru lepas nangis.kat tempat praktikal lagi tuh =.='

good news, daddy dah pandai main internet sekarang.good ke?habislah kalau dia stalk fb aku, twitter aku, gplus aku, blog aku. habislahhhhhhhh. sebab ada satu hari call mummy, mummy cakap daddy tanya bila kau nak balik. nak main internet. wah wah daddy, pandai yerk.carik bakal menantu untuk anak daddy sorang ni ke? ke carik mummy baru.harhar.okay tak lawak. lagi mintak jauhkan adalah. =.='

till then, chaos..

bisous, 
kuya


1 comment:

r-5 said...

huhu samalah kita, lama gak tak update blog. ni baru nak berjinak2 balik. huhu