si cantek dan si kacak

heartbeat

25.4.12

barang best

salam.

harini aku declare hari stress sekuya. err, sebab aku je stress. HAHA. satu badan aku stress. ingat tadi pergi KT boleh hilang stress. tapi makin stress. nak makan penkek pisang yang super sedap dekat waterfront, kedai tutup, makan pizza, service KO. sampai ke coolblog tak dapat. semua salah carbonara pizza giant KT. kalau dia masak betul betul, aku sempat rembat milk tea blue coral aku. AHH. 

tapi sebelum tuh aku dapat rembat satu barang best. lepas ni aku tensi stress boleh layan barang ni. memang melayang ah stress semua. penat aku usha port cari barang ni

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

barang baik gua. abai bebear busuk gua belakang tuh.
haa. ni lah penghilang stress aku. aku kalau dapat bola basket ni aku memang layan feel habis. nak rembat spalding, memang glupp lah air liur aku telan. mampu rcl jela. aku pon bukan main secara aktif pon. kena jaga perasaan kaki tuh juga. dah meragam sejak dua menjak ni. =.=''

jangan nak fikir lain bila aku sebut barang baik ^.^

lepas ni rasa nak rembat jenga pula. ada sapa sapa baik hati nak sponsor? 


till then 



2 comments:

Woofer Storm said...

tkde duit nak sponsor^^

syazrinakuya said...

eheee, jenga jenga jenga