si cantek dan si kacak

heartbeat

24.6.10

oke.just wanna write a short entry.betol2 SHORT.agaga,aleh.lebih sepatah xbole kate short dah.
nak ajak semua warga MALAYSIA especially KLANG punya penduduk,g GM KLANG.GM KLANG tu apa,klik sini.oke?anyhow,siapa2 yang jejak kaki kat tempat ni.terus gila shopping n mopping all the things yang ada dijual.see see.siap cakap terus jadi gila,so,memang x disangkal ah tempat 2 heaven.termasuk si pentulis.haha.acah ai.cakap jela memang gila shopping.nop nop.fer those yang kenal saya,dapat buktikan yang saya TIDAK pandai bershopping.*siap highlight taw.oke.pentulis da merapu
haila~kata short entry,ni da bukan short lagi dah.oke2,cukup.nanti saya kena saman.*jangan saman saya,saya tiada duet.


notakakisayayangcomel : bilamana CELCOM merenggut kebahagiaan saya, macam nila jadinya.sila maafkan si pentulis oke?

No comments: