si cantek dan si kacak

heartbeat

30.6.10

saya muslimah anggun ^.^

salam.

tadi blogwalking.saje jenguk2 merayap2 kat blog orang.then,sampai kat satu blog ni jumpa satu contest. menarik sebab KHAS untuk yang pakai tudung.ececece.saya pon nak jugak lah jadi muslimah anggun.BOLEH x?


cik penganjur , cik izza.the rules and regulations,klik je nama dia oke?

saya dah lama x pakai shawl, kalau pakai pon ada masa2 tertentu, tapi sebab nak join contest ni, saya pon just grab the shawl and wear it.*on the spot taw.see,nampak sangat keterujaan ini.

jadi,ini lah gambar nya,sorry kualiti not soo good sebab lightning x berapa oke.
-
-
-



oke,this is my first shawl.time tu beli yang satu warna and WITHOUT corak2 sebabnya saje2 nak try pakai.selalu pakai tudung biasa tu je. pilih warna hitam sebab saya suka and senang nak mix and match dengan semua warna. gaya ni gaya saya nak keluar pegi kedai or rumah2 jiran.senang.just lilit n buad macam gaya tudung siti sikit2.hehe.

saya tag cik aton sama cik aqilah.

notakakisayayangcomel : sorry gaya x unik mana pon.





No comments: