si cantek dan si kacak

heartbeat

17.7.10

cuba untuk senyum dan gula kapas

=.=' sigh.saya pergi ke psnz petang tadi.seperti sauna saya rasakan.tulah, dulu dok cakap psnz tu sejuk lah,macam eskimo lah.aleh2,psnz merajuk.dah takmo sejuk dah.haip mulut ni,gatal sangat.dah,pergi pujuk psnz balik.

okey okey saya dah melencong,kembali ke pangkal jalan.eceecece.tidak lah,sbenarnya saya nak cakap saya tengah jatuh cinta.bukan pada orang tapi pada lagu.mesti ada yang tertanya apa ada pada cuba untuk senyum dan gula kapas?ada kaitan ke?mungkin bila nak happy kan seseorang kita kena bagi gula kapas.mungkin jugak.tapi kenapa saya buat title macam tu.tehee.sebab tajuk lagu yang saya sudah semakin jatuh cinta itu, try smiling dan juga cotton candy.bukankah kalau ditranslatekan guna uncle google,maksud nya cuba untuk senyum dan gula kapas?tehee.okey,saya merepek disitu.

saya suka lagu2 ini sebab dia sangat lah sweet.relax and tak serabut sangat macam lagu2 lain. and kalau korang dengar dua lagu ni korang akan confirm setuju.serius ni.tak gelak pon.so,saya suggest cepat pergi dengar lagu 'try smiling' dengan 'cotton candy'.sesuai untuk berjiwangan.saya suggest bukan sebab saya nak korang minat lagu yang saya minat.tak tak.cuma saya tahu confirm korang tak menyesal.tapi kalau dah tak minat korea.tak payah nak dengar.huhu.nanti salah kan saya.sebab saya suggest.tehee.

kebetulan saya ada sorang kawan,dia sangat lah minat kat penyanyi dia : DAESUNG.sangat minat.serious seriously minat.see,saya sampai tulis seriously tu dua kali sebab nak tunjuk betapa kawan saya ni minat daesung.kebetulan.mata dia pon sepet2 macam daesung.tehee.maaf ya,gurau saja.dia ni singer.ececece.confirm dia kembang hidung baca saya tulis.tapi memang hakikat dia punya suara superbs.kalau tak percaya,pergi la blog dia.[tekan sini],dia ada buat tribute to daesung.saya pula, saya minat daesung sebab saya minat bigbang.bila minat bigbang haruslah minat ahlinya bukan?.tak elok berat sebelah.tehee.baiklah,pekerjaan rumah sudah panggil saya.

notakakisayayangcomel : saya teringin nak gula kapas untuk buat saya tersenyum.boleh x?

No comments: