si cantek dan si kacak

heartbeat

16.7.10

mood : xde mood

seminggu ada kat ganu ni buat hati gundah gulana,resah dan gelisah.semua ada.tak ada satu perasaan pon yang terkecuali.hatta yang buruk2 serta yang baik2 semua ada.

oke,my first week,mestilah harus berjumpa dengan kesayangan saya yang ada di umt.of cos my sygness cik chenta shue.huhu.n also, cik farhah fabregas.classes,50-50,ada yang baru,ada yang lama.[my lecturer la].and yang paling terbaik,mostly my lecture ada di tingkat tiga fakulti.seperti mengetahui bahawa student2 nye malas bersenam,terutamanya saya,yes,saya yang ramai orang kata maken montel n gelap.gara2 asyik berdepan dengan suasana panas.oke2.stop all about u q.tehee

kenapa saya tiada mood.semua gara-gara go pekerjaan rumah seorang prof yang sangat high kredibiliti nya,bukan high sangat macam PM kita,bukan bukan.cuma cukup tinggi untuk seorang lecturer.kalau tidak,takkan lah dia sudi buat kelas pukul 7 pagi bukan?see,nampak sungguh kegigihan beliau untuk mendidik kami.so,jangan cakap lecturer uni kebanyakkan nya makan gaji.lecturer kami xpon.*sigh.ada nada2 bodek disitu.harap2 boleh tambah markah.hehe.

okelah,must do my pekerjaan rumah sekarang atau xpayah buat.senang.


notakakisayayangcomel : saya xmencarut dah.saya takkan dah.ikot nasihat awak.


No comments: