si cantek dan si kacak

heartbeat

10.7.10

whoa.its still cold ere.huhu~WTFun lah yang terengganu masih sejuk waktu-waktu sebegini?rupanya cuma bilik saya sahaja yang sejuk-sejuk kaki.hehe.
yes,saya dah sampai di terengganu,my lovey dovey hometown,bak kata kakak.tempat saya belajar,tempat saya bergembira sebab saya ada ramai kawan yang saya sayang.seriously,the journey is the hectic one.sebab selama ni just campak-campak beg dalam luggage space kat bas then goyang kaki kat seat yang empuk.er.empuk ke?tapi kelmarin kena duduk dalam kereta.macam masa nak daftar.huhu.memang seksa.bukan seksa sebab xselesa.tapi sebab dia xsebest naik bas.err.apa aku cakap nih.huhu.
and yang paling penting sekali,hari datang sini saya TAK mandi lebih dari duabelas jam!sebab saya keluar rumah pukul 7 pagi and samapai rumah sini pukul 12 malam.huuuu.WTF lah..but sangat happening lah.tapi penat tapi suka.macam mana?

No comments: