si cantek dan si kacak

heartbeat

31.3.11

alien mengidam gara munira sajuti

alien. erm alien pon pandai mengidam kan? hape, ingat manusia je boleh ngidam macam-macam. elooo, ini alien lah.
alien tuh sape? bila masa lak kawan ngan alien?

simple answer : alien is me = me is alien. bak kata saudara nazrul asyraf malam tadi =.='

tadi singgah belog akak munira sajuti.haha.akak. jeles tahap petala 18 belas tengok beliau makan RESEPI RAHSIA. =.='. nanti kau munira, siap kau aku balik kampung nanti. akan ku abes kan duwet kau sampai habuk pon takdak.HAHA*gelak evil.

terus perut berkeroncong padahal dah makan nasi lemak plus karipap tiga buah. hish =.='
tak kira. tunggu lelaki manis datang sini nak pau beliau RESEPI RAHSIA terus beliau reject qiyu jadi kekasih halal sebab demand gila.*gatal.haha


 kesukaan : kek keju beri biru resipi rahsia ^.^

 picture : ihsan pakcik GOOGLE <3<3<3

notakakisayayangcomel  : terasa mak comel bila mak tanya " dah ada calon menantu mak ke?" terus mulut ternganga tak tahu nak cakap apa. teheeeee

3 comments:

muniraksasa (; said...

uish. bukan nak backlink. HAHA kejam2. tapi kek tu rendah la weyy, tak berbaloi beli. HAHA butterscotch jugak best !

MiSzy DiaN said...

wahhh amik course math yaa.. nie mesti teror math kan.. ehehehe

kheeyu tohid said...

munirah : heeeee..ala, aku taks engaja yunk ^.^ ntah la, aku tetap suke bbchesecake =.='

miszy dian : taklah..biase2 aje..