si cantek dan si kacak

heartbeat

2.4.11

bipolar??


semalam, seperti dua bulan sebelum nya.
mata kecil ini, mengeluarkan airmata lagi
tak tahu kenapa, tapi semenjak kejadian itu.diri ini terlalu murah dengan tangisan.
tekanan perasaan? MAYBE.
bak kata dr rem : MUKA KELAT JIWA KACAU
hakikatnya, qiyu seorang yang memendam segalanya.
jarang meluah kan.
apa yang diluah pada teman-teman hanya 1/10 dari yang terbuku.
bipolar? mungkin.sekejap gembira, sekejap boleh mengeluarkan airmata
dilihat dari luaran, mungkin orang boleh kata qiyu gila.
tapi, qiyu cuma tak pandai nak meluahkan segala rasa di hati

marahkan orang sampai boleh menangis,
merajuk tak sampai lima minit.
menangis sambil tergelak.
itu lah qiyu..
petang tadi. air mata itu mengalir lagi.atas sebab apa?.
tak dapat dipastikan, cuma terasa nak menangis.
nasib baik rumate takde.=.='
walaupun luaran qiyu nampak gila-gila, huhahuha, happy go lucky..but im unpredictable.hati mudah berderai.


notakakisayayangcomel : maaf pada yang berkenaan. jiwa kacau,sangat-sangat

4 comments:

The Lady & Mr Vampire said...

kenapa aneh ny perangai?? haha

kheeyu tohid said...

sebab.sy mmg perempuan pelik.aci tak jwpn ni?

forever love said...

biasa la tue.. tak semua benda kita boleh share dengan org.. kalau terasa nak share pape kat atq.. atq ok je.. pm inbox fb ok..

kheeyu tohid said...

ngeeee..thanx atq ^.^