si cantek dan si kacak

heartbeat

22.5.11

wa nak benda alah ni.wa tak kire

short entry.the quick one. 


benda alah yang namanya MACARONS ni buad wa gila surf tenet dari petang tadi sampai la ni cari cara nak buat dia. sebab nak beli wa tak mampu der. mahal. *rasa macam macho guna wa.HAHA.entry ni jek.

pas puluhan video, belog wa surf, wa rasa wa dah cukup yakin nak buat benda alah macarons ni. apa ingat muka wa ganas tangan wa tak reti pegang spatula ke? silap la lu pikir camtuh. lagipon wa dah terjanji nak bagi dekat enchek syam macarons buatan tangan wa. wa jugak nak bagi kat budak ngaku newbie selalu kat SB tu macarons ni. wa bukan nak berlagak wa reti buat, cuma wa sebenarnya memang suka buat kek or yang sewaktu dengan nya. sebab cita-cita wa kalau tak dapat kerja pas grad nanti wa nak jadi patissiere. wa dah cakap ngan mak wa, dia setuju, sebab dia tahu wa minat bakor-bakor kek ni. wa da jumpa satu video kat utube, tapi dia tulis french. memang nasib wa baik lah kan wa belajar french,tak sia-sia nokk.pe lagi, layan ah.* video buat hal, tak boleh share. tapi lau nak tgk g youtube.com [link]
 
notakakisayayangcomel : wa akan bersungguh-sungguh sedaya upaya buat MACARONS dengan penuh kasih sayang wa. 


2 comments:

munira sajuti said...

perhh. kawan ngan otai sham weyy. HAHA gle lah ! ko nnt jgn xbuat, make sure meet up nnt, ko bwk skli macarons ni ! HAHA

kheeyu tohid said...

mandai la ko. aku tegor dy..hehe..aku kan peramah.
insyaAllah, aku kena blajar bersungguh-sungguh.,nak buad bagi ko mkn kena sedap2..