si cantek dan si kacak

heartbeat

22.5.11

angan-angan budak gemok

bersawang gila q tengok belog ni, dahla tak terjaga, bersawang, huduh semua lah. tapi apakan daya, have no tyme to jaga-jaga dan belai-belai belog ni.

masuk minggu kedua LI, jadi makin bizi. got all the kursus things, files and many more to record, buat q jadi tak tentu hala, bak kata mak, padan muka, taim takde keje nak merengek, taim ada keje, nak mengeluh. ya, dats me..pheww. tapi, alhamdulillah, q boleh catch up dengan semua kerja tu, yela. eksited, nanti boleh cerita kat cucu, cu, nenek ni dulu workaholic, bos sayang, pftt. tak lah, boleh cakap kat dorang, macam ni lah nenek buat praktikal dulu dulu.

okayyyyy, perkara di atas dirujuk.

semua orang dah tahu bukan q dah masuk alam dewasa, cewah. dewasa. semua orang, bajet retissssss. yelah, bukan umur belasan lagi.sob sob. so, adelah desas desus mulut orang suruh q ubah skek penampilan jadi wanita anggun.apekes, ingat gua apa?gua macho beb.HAHA.dan dan gua dapat ketuk kat kepala sebab mak gua cakap camtu, mak gua geleng kepala tengok anak dia tak berubah perangai budak-budak.

kalau q pakai macam ni, agak-agak orang gelak tak? lelaki manis geleng kepala tak kalau tengok q macam ni? HAHA.ini lah angan-angan si budak gemok...

 gua main-main kat looklet.com

lu tengok, suweet tak gua kalau gua pakai camni? HA, gua konpom lelaki manis pon pandang lima puloh kali tak kasi gua keluar dengan orang lain macam ni.*perasan abes. tapi gua pasti mak gua orang first gelak kan gua. gua tau sangat mak gua tu.ceiss...agak macho tak gua cakap macam ni? HAHA. 
dah-dah , gua penat merepek.demam punya pasal.pftttt.


notakakisayayangcomel : kita sedekahkan Al-fatihah pada arwah mangsa tanah runtuh hulu langat. semoga roh mereka ditempatkan di kalangan orang yang beriman.Aminn~

No comments: