si cantek dan si kacak

heartbeat

22.7.11

day 19th - day 22nd

assalam, dan selamat pagi ^.6

kita mulakan pagi ini setelah berhibernasi lebih 15 jam semalam. ya, 15 jam. jangan tanya kenapa.
disebabkan kehilangan mood sejak dua menjak ini dek kerana hormon menggila, JADI entry kali ni gabung je dari hari ke 19 sampai 22.*nampak tak sebenarnya pemalas?.haha

day 19th : A picture of something you want to do before you die

 
konfirm koran tahu kan tengok gambar ni? insyaAllah, nak kumpul duit, nak bawak mak abah sekali pergi sana...semoga diperkenankan.




day 20th : The meaning behind your blog name
motif letak header lama?saje, rindu. akaka. first header buat sendiri sebab jeles orang lain ada header lawa. padahal huduh je buat sendiri ni.haha. okay2, kenapa guna nama "KUYA TOHID"?

kuya : my name, even lain ejaan, sebutan sama : siti syazrinaQUIAH = KUYA
tohid : simple, abah punya nama. abah pon nak glemer kan...

dulu guna macam macam nama, before established blog ni kat orang ramai. haha. gua perasan lagi.paling ingat, guna nama kheeyundarella. sebab obses dengan cerita family outing. akaka. sekarang lagi senang pakai nama sendiri. so boleh tulis apa sahaja yang terlintas kat hati ini kat blog ni. ^.^




day 21st : A photo of something that makes you happy.

 tak payah cerita. sudah terang lagikan bersportlight. haha. CHOC boleh buat saya gembira. nak saya gembira, sila bagi banyak banyak cekelat. okayy?




day 22nd : A letter to someone who has hurt you recently

someone who hurt me? alamak. kalau ramai? akakaka.xde la.  


dear awak yang disana,
saya harap awak gembira dan bahagia dengan pilihan awak. bagi saya, awak tersenyum dah cukup untuk saya. saya dah maafkan awak. dont worry okay? be a good guy for someone yang awak pilih nanti
till then, assalam ^.^


okayy, so, till then. tc and assalam.

notakakisayayangcomel : berblogging sambil berbabysitter,terbaikkk.


No comments: