si cantek dan si kacak

heartbeat

7.9.11

First Giveaway By Tengkunizam | Rakan Blogger Klik1Malaysia

assalam.

dah lama aku tak jejoin GA. *lama ke?
dan disebabkan ahkak kawasan a.k.a aesyazealoussss dah tag aku, aku try lah, even tahu susah nak menang. sebab aku ni memang tak ngam dengan random.org tuh. mesti tak kena. kesian aku.=.='


okay, GA ni dibawakan oleh enchek tengku nizam kelik nama beliau okay. serius banyak hadiah dia. 81 orang pemenang uolls!. 

kalau aku lah diberi pilihan, aku nak semua hadiah tuh.kehkeh,tamak kan? bak kata orang kalau tamak selalu kenyang, er bab makanan lah. tapi kan, aku tertarik lah dengan hadiah jersi tuh.nak boleh? kekhekeh. tapi kalau dapat hadiah lain, aku terima je..tapi, KALAU dapatlah. so random.org, sempena bulan baik ni, buatlah baik dengan ambe. okay?

er, aku tag sapa-sapa yang baca blog aku lah.ea?*bajet cam ade.




No comments: