si cantek dan si kacak

heartbeat

21.2.11

contest teka novel

setelah menang satu contest . ati membara-bara nak masuk contest len . so, ni contest yang dianjurkan *ayat skema lagi oleh cik BILA N'LELA TASUKI MENJADI MISS CORNFIUs.


sila klik pada gambar untuk rules contest yea?

qiyu suka baca novel. sangat suka. selalu baca genre yang thriller. jiwang-jiwang ni kurang sikit. tapi nak try jugak. mane tahu menang ke *puhh doa sket.

keyword cik penganjur bagi :

Dapatkah Hariez dan pilihannya disatukan? Mampukah perkenalan yang singkat menghidupkan suasana indah dalam rumah tangganya? “Cinta datang sendiri, ia satu anugerah dan aku tak perlukan sebab untuk mencintainya. Setiap kali aku pandang wajahnya, aku tahu itulah wajah kesayanganku. Aku cuma mencari kasih sayang di situ, mencari sesuatu yang membuatkan aku rasa bahagia...” -Luqman HarieZ

fuhh..tak penah tengok kot novel ni. tapi cari jugak.. tanya member.. sib baek ade yang tahu.hehe ^.^

so jawapan dia adalah. : : TAK SECANTIK HUSNA . by AINUL HAZRAH ( cik penganjur kate tak payah letak, saje degil )

betul x? harap menang!

tag mereka ini :

adeq nadiera
is
aton








No comments: