si cantek dan si kacak

heartbeat

14.5.11

kalau dah nak sangat a.k.a sangap, sanggup buat apa sahaja

nak tahu tak, sangat beruntung bila ada di kalangan orang dewasa sebenarnya, bila kita dapat gosip nasihat, pengajaran dan tauladan. dan bila dengar kisah-kisah yang mereka cerita, sangat takooooooooooot. takut nak masuk alam dewasa padahal umur memang dah jangkau dewasa. pfttttt. *apekes kau guna ayat skema?

ekceli, nak kongsi satu benda la. pasal LELAKI. perempuan pon kadang-kadang ada buat. tapi mostly dengar cerita pasal lelaki lah sebab lelaki kan kalau dah sangap gila bayang semua dia nak buat. ha, pasal gila bayang lah ni. nak dijadikan cerita, adalah akak ni, dia outstesen la kat satu negeri kat Mesia ni, tiga bulan. *negeri ni memang diketahui lah ada banyak kes yang serupanya. and akak ni konpom lah da ada bf merangkap tunang dan nak kahwen pon.*senang cakap TUNANG lah. sebab akak ni fulamakk, comey lote gila. tetibe, dia balik masuk keja tempat dia balik, terus dia kata taknak kawen ngan tuang dia ni. sebab ada sorang LELAKI ni, dia dah tangkap cintan sama itu lelaki, lelaki tuh, dok ayat apa pon q tak tahu lah kan, tapi yang pasti lelaki tu cakap la sayang akak tuh semua la.besa lah lelaki nak gula perempuan, ayat dia lagi manis dari tahi itik yang kuih tuh.

sampai laki tuh nak kahwen, akak tu siap cakap., nak stopkan majilis kahwen laki tu ke tak. and lelaki tuh cakapla takkan sentuh bini dia sebab sayang akak tuh,. eley,, lelaki kalau dah ada yang HALAL depan mata, gila lah kalau tak amek je.sedangkan yang HARAM pon dia sapu.kan? hakikat lah. sampai ke hari ni, akak tuh memang macam dah angau sama lelaki tuh..sampai dia kata macam takde perasaan kat tunang dia bagai..kecian akak tuh.. serius, apa lah yang lelaki  tuh buat eh? kalau nak kat akak tuh, takpayahla kahwen ngan perempuan lain. ni tak, laki tuh kata, tak boleh nak kata tak nak.dey, ang laki tau tak, ang boleh tak setuju kalau taknak kahwen. tak jantan lah bro. =.=' ni tak, kau dah buat anak orang gila bayang kat kau, kau macam haram je kahwen dengan perempuan lain. taim  kau nak kat akak tuh, kau buat amcam-macam.aigoo.apa jenis manusia lah. harap-harap tak jadi lah kat q..aminn.

tadi pagi baca metro, takut gila baca berita yang pasal pemandu lori kena simbah asid, sebab CINTA je.aish...yang lagi tak boleh belah, yang pasal serangan asid tak semena-mena kat orang ramai. gila ke apa? kau ingat simbah asid tuh macam main simbah-simbah air taim kau pergi air terjun dengan family? apa motif? bak kata cik taufan lah kan,  maybe penyimbah asid tu tak ensem macam dia.so, full of jealousy. ish ish.dunia dunia. =.='

p/s : tak semua lelaki macam tuh. q tahu, jade sebagai contoh. and ada jugak perempuan yang buat kerja tak senonoh nak dapatkan lelaki.

notakakisayayangcomel : ude q terus takut nak pergi kerja sebab takut kena simbah asid sebab dia kata dia ENSEM.pftt,no komenlah bro.

2 comments:

Farhan Zulhusmi said...

betul tu..
kalau nak apa je sanggup...
emm...
dugaan untuk lelaki tu dan perempuan tu kan...
YaAllah engkau lindungilah hamba2 mu dari perkara2 buruk..amin......

darul_makmur@yahoo.com said...

Salam...nak tumpang promosi boleh tak...klik la sini...terima kasih...peace