si cantek dan si kacak

heartbeat

23.7.11

short update

arini dapat pergi gathering SB,
datang lambat pastu dah jadi malu,
makan pun tunduk je, pastu dok tepi je.
maaf, bukan tak nak tegur, cuma gila gila kat dalam alam maya je
hakikat, saya pemalu diluar [pes taim jela]
last last minute baru berani tegur orang
terimakasih cik tyee kerana bagi kasih sayang pada saya.
dan kepada senior,selamat kenal.^.^ *cik tyee kata saya asek pandang beliau, mana ada.haha
dan sapa-sapa yang pergi, korang terbaikk.
maaf ye pendiam, tetibe je.

nak wall climbing, kaki tak mengizinkan. kesian jugak tengok abang tuh, saya ni dahla  panda. haha
nanti beliau terangkat sekali.

gambar ada blogger lain. heeee.

till then, assalam..


notakakisayayangcomel : pekes ayat baik gedik semacam?buang tebiat. 

10 comments:

kim heeruul said...

untung la dpt pi gath...=P

syazrinakuya said...

heeeee, pes taim kot.tapi aku duk tepi jep.

Nurul Ainee said...

syazrinaKUNYAH gedix.hahahaha... cube la wat sawan sket,mesti dorang tertarik....weeeweee

syazrinakuya said...

aku nk sawan kena ada kau,tak kira pasni gath aku nk tarik kau skali haha

atOn said...

hohohoho...
mmg anda seorang pemalu..
org still igt lagi mase mula2 kenai dlu...hak3~ :D

syazrinakuya said...

teheee, alamak..alaa, kantoi,ala, pes taim je malu.t dah kenal okayy je kan kan?

I do I need Iman said...

suka suka!
nce meet u pemalu.
salam syg dari mawar

sini sini;p
http://mawarkuwada.blogspot.com/2011/07/saat-saat-yang-terakhir-ff.html

syazrinakuya said...

hehe, first time je...nnt ilang la malu tuh..

haikalblank said...

gua tak dapat pegi. teringin, tapi tak apalah, ketiadaan duit.

syazrinakuya said...

ish, takpe.lain kali ade lagi...